|
Най-мощният двигател от гамата на Honda.
V-образен, компактен, 6-цилидров двигател. Комфортен, икономичен, мощен и безкомпромистно екологичен, този двигател Ви предлага и VTEC технология на връскване на горивото, която е идентична с тази използвана в болидите на Хонда от F1. 90amp алтернатор.
Работата на BF250 се контролира от 18 различни сензора, които осигуряват безпроблемен старт, тиха и спокойна работа, мощ, възможно най-ниско ниво на изразходваните емисии. В допълнение към контролните индикатори за прегряване, за налягане на маслото и ограничител на обороти със сигнален зумер, оборотомер и инструмент за отчитане ъгъла на носа, двигателя е оборудван и с аларма за навлизане на вода в горивото, както и горивен сепаратор.
Неизгореното гориво не се изхвърля, а се връща за доизгаряне.
Шестте програмирани горивни инжектора прецизират и подават точната гориван смес при всякакви обороти и мереологични условия.
Двойнобалансиран вал на пропелера за още по-голямо намаление на вибрациите.
Ботуша и закрепващата рамка са от неръждаема стомана.
Двигателя е пригоден за дистанционен контрол, електростартер, оборотомер и инструмент за отчитане ъгъла на носа и външен резервоар.
В допълнение Хонда предлага богат избор от пропелери, с възможност за обратно въртене, така че да се монтират едновременно два двигателя, чийто пропелери да се въртят в срещуположни посоки.
Включени нови системи и технологии:
Системата BLAST (Boosted Low Speed Torque) - тази система се активира при подаване на пълна газ под 3500 оборота в минута и осигурява плавно, бързо и икономично преминаване от режим на работа при ниски обороти в режим на работа при високи обороти. За HONDA MARINE феновете, тя е позната от допълненията, направени в последните модификации на BF75/90 и BF40/50. Съотношението „гориво:въздух” в горивната смес се изменя от „12,5:1” на „11:1”, като едновременно се съкращава момента на възпламеняване на горивната смес. На практика това позволява да се теглят водни ски дори и под 3500 оборота в минута.
ECOmo (Economy Controlled Motor) – техноология за контрол и намаляване на вредните отпадни газове - Наред с модернизираната система за впръскване на горивото PGM-FI, в BF60 е допълнително инсталирана нова технология, наречена ECOmo. Тя подпомага за допълнително намаляване разхода на гориво като контролира количеството на отделяните опасни газове като NOx, HC и СО. С въвеждането на тази нова технология в извънбордовите двигатели на HONDA безпроблемно се покриват най-новите изисквания за количеството на отпадни емисии по критериите на EPA, CARB, RCD и други.
Протокол NMEA2000 - като представител на извънбордовите двигатели от ново поколение, BF250 е с вградена система за предаване на данни по протокол NMEA2000. Това позволява потребителя да използва навигационната си техника като бордкомпютър и да получава данните за работата на двигателя си директно върху екрна на своя електронен навигационен прибор.
DBW (Drive By Wire) - система за електронно контролно управление на двигателя, предоставяща прецизно управление на газ и предавки при всякакви условия на управление. Тази система е създадена за да задоволи и най-претенциозните потребители, като синхронизира всичко в едно - трим и газ контрол, тролинг, всякакви предупредителни лампи. DBW се предлага като опция при BF250 и е в продажба на европейския пазар от края на 2017 г.
|
|
|
|
Тип
двигател |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60°, VTEC |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60°, VTEC |
Работен
обем (куб.см.) |
3583 |
3583 |
Диаметър
и Ход (мм) |
89
x 96 |
89
x 96 |
Обороти
при пълно натоварване |
5,300-6,300 |
5,300-6,300 |
Номинална
мощност (к.с.(kW)) |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
Вал (ботуш) |
X (ултра дълъг) |
X (ултра дълъг) |
Охладителна
система |
водна |
водна |
Горивна
система |
PGM-FI |
PGM-FI |
Запалителна
система |
PGM-IG |
PGM-IG |
Стартираща
система |
електрическа |
електрическа |
Ауспухова
система |
през
пропелера |
през
пропелера |
Редукторно
съотношение |
2,00:1 |
2,00:1 |
Алтернатор |
12V, 60A |
12V, 60A |
Пропелер |
опция * (виж забележки) |
опция * (виж забележки) |
Обем двигателно масло (л.) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
Обем трансмисионно масло (л.) |
1.17 л. |
1.17 л. |
Дължина/ширина/височина
(мм) |
920
x 625 x 1800 |
920
x 625 x 1800 |
Препоръчителна
височина на окачване (мм) |
635 |
635 |
Тегло
(кг) |
293,0 |
293,0 |
Включени в модела опции * (виж забележки) |
- |
Обратно въртене на пропелера |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не е включен пропелер. |
В цената на двигателя не е включен пропелер. |
|
|
|
Гаранция |
60 месеца (12 месеца за юридически лица / професионална употреба) |
|
|
|
Тип
двигател |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60°, VTEC |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60°, VTEC |
Работен
обем (куб.см.) |
3583 |
3583 |
Диаметър
и Ход (мм) |
89
x 96 |
89
x 96 |
Обороти
при пълно натоварване |
5,300-6,300 |
5,300-6,300 |
Номинална
мощност (к.с.(kW)) |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
Вал (ботуш) |
X (ултра дълъг) |
X (ултра дълъг) |
Охладителна
система |
водна |
водна |
Горивна
система |
PGM-FI |
PGM-FI |
Запалителна
система |
PGM-IG |
PGM-IG |
Стартираща
система |
електрическа |
електрическа |
Ауспухова
система |
през
пропелера |
през
пропелера |
Редукторно
съотношение |
2,00:1 |
2,00:1 |
Алтернатор |
12V, 60A |
12V, 60A |
Пропелер |
опция * (виж забележки) |
опция * (виж забележки) |
Обем двигателно масло (л.) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
Обем трансмисионно масло (л.) |
1.17 л. |
1.17 л. |
Дължина/ширина/височина
(мм) |
920
x 625 x 1800 |
920
x 625 x 1800 |
Препоръчителна
височина на окачване (мм) |
635 |
635 |
Тегло
(кг) |
293,0 |
293,0 |
Включени в модела опции * (виж забележки) |
DBW (Drive By Wire) |
DBW (Drive By Wire)
Обратно въртене на пропелера |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не е включен пропелер. |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не е включено дистанционно управление (щамбайн).
Опция комплект дистанционно управление за BF250 A DXU:
1. за един двигател, кат.№ iSTSE,
цена лв с ДДС
2. за два двигателя, кат.№ iSTTE,
цена лв с ДДС |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не са включени уреди. |
|
|
|
Гаранция |
60 месеца (12 месеца за юридически лица / професионална употреба) |
|
|
|
Тип
двигател |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60° |
4-тактов,
DOHC, 6-цилиндров, V 60° |
Работен
обем (куб.см.) |
3583 |
3583 |
Диаметър
и Ход (мм) |
89
x 96 |
89
x 96 |
Обороти
при пълно натоварване |
5,300-6,300 |
5,300-6,300 |
Номинална
мощност (к.с.(kW)) |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
250
(183,9) / 5,300-6,300 |
Вал (ботуш) |
XX (ултра ултра дълъг) |
XX (ултра ултра дълъг) |
Охладителна
система |
водна |
водна |
Горивна
система |
PGM-FI |
PGM-FI |
Запалителна
система |
PGM-IG |
PGM-IG |
Стартираща
система |
електрическа |
електрическа |
Ауспухова
система |
през
пропелера |
през
пропелера |
Редукторно
съотношение |
2,00:1 |
2,00:1 |
Алтернатор |
12V, 60A |
12V, 60A |
Пропелер |
опция * (виж забележки) |
опция * (виж забележки) |
Обем двигателно масло (л.) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
7.8 л. (7.6 л. в случай, че филтъра за масло не е подменян) |
Обем трансмисионно масло (л.) |
1.17 л. |
1.17 л. |
Дължина/ширина/височина
(мм) |
920
x 625 x 2014 |
920
x 625 x 2014 |
Препоръчителна
височина на окачване (мм) |
762 |
762 |
Тегло
(кг) |
297,0 |
297,0 |
Включени в модела опции * (виж забележки) |
DBW (Drive By Wire) |
DBW (Drive By Wire)
Обратно въртене на пропелера |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не е включен пропелер. |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не е включено дистанционно управление (щамбайн).
Опция комплект дистанционно управление за BF250 A DXU:
1. за един двигател, кат.№ iSTSE,
цена лв с ДДС
2. за два двигателя, кат.№ iSTTE,
цена лв с ДДС |
|
|
|
* Забележки: |
В цената на двигателя не са включени уреди. |
|
|
|
Гаранция |
60 месеца (12 месеца за юридически лица / професионална употреба) |
|
|
|
|